از این زمانه نامرد...

با سلام به همه دوستان عزیز بعد از هک شدن وبلاگ من در بلاگفا ....

چند خطی برای کسانی که در این جریان به قول خودشان به دنبال انتقام جویی بودند

سلام به همه ی شما تبریک می گم به همه ی کسانی که حظور کوتاه مدت مرا در بلاگ فا تحمل نکردید خوشبحال شما..... اما درباره ی انتقام تا جایی که به یاد دارم کاری نکردم که کسی بخواهد از من انتقام بگیرد تنها به یاد دارم با من جه کارهایی کردید به یاد دارم که به خاطر محبت های شما دوستان مدتهاست به شهر خودم برنگشتم و هیچ گاه در مجامع عمومی ظاهر نشدم خوب به یاد دارم بهترین دوستانم دو سال پیش چگونه مرا زیر پایشان له کردند... دوستان عزیز من اینجا هم انگار مزاحم آرامش شما هستم ... انگار یک صفحه کوچک که تنها پناهی برای گریه های گاه وبی گاهم بود نیز مزاحم شماست ... من می روم وگورم را از اینجا هم گم می کنم من می روم که شما راحت باشید وبا گم شدن دوباره ی من نفس راحت تری بکشید خوشا به سعادتتان

یا علی...

نظرات 2 + ارسال نظر
بازاریاب چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

زاهدی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ

اقای ابراهیمی شما هر جا باشید من و همه دوستانم به دنبالتون خواهیم امد(بلاگفا یا هر جای دیگه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد